Πώς να είσαι fit το 2017

Share:

Μίλτος Τσουλής

Personal trainer

facebook: Happy Fit Gym

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα περισσότερα new years resolutions (αποφάσεις για το νέο έτος) έχουν εγκαταλειφθεί πριν την άνοιξη και κυρίως οι αποφάσεις που αφορούν στην άσκηση και στη διατροφή. Ο personal trainer Μίλτος Τσουλής μας δίνει τις δικές του κατευθύνσεις πως να μην εγκαταλέιψουμε την προσπάθεια.

Συμβουλές

  1. Το χτίσιμο ενός καλογυμνασμένου κορμιού είναι καταρχήν θέμα απόφασης και θέλησης. Κανένα πρόγραμμα εκγύμνασης δεν θα έχει επιτυχία εάν πρώτα δεν το αποφασίσεις ότι θέλεις να το βάλεις σοβαρά στη ζωή σου και να δεσμευτείς απέναντι σε αυτή την απόφαση.
  2. Πειραματίσου για να βρεις το είδος εκγύμνασης που σου ταιριάζει.
  3. Σε τρεις βδομάδες θα δεις διαφορά εσύ στο σώμα σου και σε τρεις μήνες οι άλλοι.
  4. Δεν είναι σπριντ, δεν είναι αγώνας ταχύτητας, είναι αγώνας αντοχής.
  5. 45 λεπτά καθημερινής άσκησης, 6 φορές τη βδομάδα.
  6. Είναι σημαντικό να ακολουθείται ένα εξίσου ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και ύπνου.
  7. Ακολουθούμε πάντα την κατεύθυνση του γυμναστή προς αποφυγή τραυματισμών.
  8. Μην απογοητεύεσαι και δώσε χρόνο στη διαδικασία. Το σώμα δεν μπορεί να μεταμορφωθεί από τη μία βδομάδα στην άλλη. Θέλει επιμονή, υπομονή, πειθαρχία και συνέπεια.

Αυτά και άλλα πολλά συζητάμε με στο podcast της συζήτησης που βρίσκεται κάτω από την εικόνα στο widget του Soundcloud.

Ακούτε επίσης και στις εφαρμογές για κινητά.

iPhone / iPad: Η εφαρμογή Podcasts που υπάρχει εργοστασιακά σε όλα τα iphone/ipads. Ψάχνετε GiatiOxi και κάνετε συνδρομή. Είναι δωρεάν.

Android: Στις δωρεάν εφαρμογές:

TuneIn radio
Stitcher
Soundcloud
Podcast Addict
Acast

και όπου αλλού υπάρχουν podcasts, ψάχνετε GiatiOxi και μας ακολουθείτε.

Μέσω των εφαρμογών, έχετε πρόσβαση στις εκπομπές νωρίτερα!

GiatiOxi. Το ελληνικό podcast!

Previous Article

Γιατί θα αποτύχεις στην καριέρα σου.

Next Article

Το Σύνδρομο του Καλού Παιδιού

Related articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *