Το μέλλον του digital marketing είναι εδώ από τον Δημήτρη Δημητριάδη

Share:

Δημήτρης Δημητριάδης

Instagram: @dimitris.digital

Τι περιμένουμε να γίνει με τα trends του digital marketing το επόμενο διάστημα.

Video

Κυρίως το live video (Facebook Watch) και το vertical video (IGTV) θα συνεχίσουν να κερδίζουν έδαφος απέναντι στο visual περιεχόμενο και στο κείμενο. Η αυθεντική και συγχρόνως εφήμερη φύση των live videos, τα καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικά και χρήσιμα για τους χρήστες των social media. Επιπλέον, η Generation Z χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο πλατφόρμες όπως το TikTok, οπότε αν στοχεύεις σε νεαρές ηλικίες, το live video είναι μονόδρομος.

Bots / Conversational commerce

Τα bots είναι πια στην καθημερινότητα μας και βλέπουμε όλο και πιο έξυπνους τρόπους χρήσης τους στο customer service και τις online πωλήσεις . Τα bots θα γίνουν “εξυπνότερα” χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και οι πελάτες θα απαιτούν από την επιχείρησή σου να απαντάει γρήγορα, αποτελεσματικά και φυσικά να γνωρίζει το ιστορικό παραγγελίας τους, όπως και άλλες λεπτομέρειες που ένα bot σχεδιάστηκε για να γνωρίζει. Δοκίμασε να φτιάξεις ένα bot για Facebook messenger και δες πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι.

AR-VR-MR

Η επαυξημένη πραγματικότητα και η εικονική πραγματικότητα μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι πέρυσι και η δημοτικότητά τους θα συνεχίσει να αυξάνεται και φέτος. Το Snapchat και το Messenger διαθέτουν ήδη πλατφόρμες όπου μπορείς να χρησιμοποιήσεις επαυξημένη πραγματικότητα (ναι αυτά τα σκυλοαυτάκια και τα εμετικά ουράνια τόξα είναι AR-χώνεψε το), το Facebook έχει δοκιμάσει επίσης βίντεο AR και όλοι οι μεγάλοι παίχτες είναι έτοιμοι για το μεγάλο boom. Εμπορικά τώρα η επαυξημένη πραγματικότητα θα αρχίσει να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές κάνουν αγορές, επιτρέποντάς τους να “δοκιμάσουν” τα προιόντα πριν τα αγοράσουν.

Η φωνή σου είναι το καλύτερο interface!
Οι πωλήσεις Amazon Echo, Google Home, Apple Homepod, Facebook Portal και άλλων συσκευών είναι στα ύψη, αλλά οι αλλαγές που θα φέρει η τεχνολογία «φωνής» θα προχωρήσουν πολύ περισσότερο από το να φωνάζεις «Alexa» μπαίνοντας στο σπίτι… Η φωνή σου θα σε βοηθήσει να κάνεις περισσότερες αναζητήσεις και σίγουρα λιγότερες πληκτρολόγησεις. Πόσο μάλλον για καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας (και αγοραστικής δύναμης) που αποστρέφονται τα πληκτρολόγια και θα έχουν τη δυνατότητα της φωνητικής εντολής. Η εστίαση στη φωνή θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν τα προϊόντα και επικοινωνούν με τα τα social media. Ο όρος Voice Search Optimization θα είναι must.

Ιnfluencers

micro influencers / macro influencers / nano influencers. Άνθρωποι της διπλανής πόρτας θα αυξάνουν την σφαίρα επιρροής τους επάνω στους καταναλωτές. Μίλα μαζί τους, υιοθέτησε τους τρόπους επικοινωνίας που έχουν, βοηθήσε τους να αναδείξουν το brand σου και πάνω από όλα αφήσε τους να είναι αυθεντικοί.

Stories… παντού stories

Όλο και περισσότερα brands θα χρησιμοποιήσουν τα stories, τόσο για το οργανικό περιεχόμενο όσο και για τη διαφήμιση. Η μορφή αυτή αναπτύχθηκε για πρώτη φορά από το Snapchat και “υιοθετήθηκε” (το έκλεψαν στεγνά) από το Instagram όπου και έγινε απίστευτα δημοφιλής. Τον επόμενο χρόνο, περιμένουμε να δούμε τα stories να γίνονται ακόμα πιο διαδεδομένα, καθώς περισσότερες πλατφόρμες πειραματίζονται με αυτό το format.

Blockchain και social media

Το Blockchain ήταν ένα από τα πιο συζητημένα θέματα τα τελευταία δύο χρόνια, δίχως αυτό να σημαίνει ωστόσο ότι ο θόρυβος που ξεσήκωσε βοήθησε να εμβαθύνει ο κόσμος στο τι ακριβώς συμβαίνει. Έχουμε μπερδευτεί με το bitcoin και με όλα τα γύρω-γύρω και δεν βλέπουμε τι μπορεί να κάνει αυτή η τεχνολογία προς όφελος του μάρκετινγκ. Γιατί το blockchain αξίζει την προσοχή σου το επόμενο έτος; Data Collection, μπορείς να έχεις δεδομένα με τον σωστό τρόπο, μπορείς να δώσεις κίνητρο στο κοινό σου με το blockchain, μπορείς ακόμη και να στοχεύσεις το κοινό με έναν πρωτότυπο τρόπο.(τσέκαρε το BitClave)

User Generated Content

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) είναι περιεχόμενο που δημιουργείται από απλούς χρήστες/ λάτρεις ενός brand, και μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση ενός brand στα social media. Το UGC έρχεται με τη μορφή φωτογραφιών, βίντεο, και stories και πρόκειται να αυξηθεί εντυπωσιακά. To UGC βελτιώνει την αλληλεπίδραση και τα conversion και οδηγεί σε καλύτερη αντίληψη του brand σου στα social media.

Φρέσκο Περιεχόμενο

Ένα από τα πιο σημαντικά “προβλήματα” είναι η συνεχώς αυξανόμενη σημασία του φρέσκου περιεχομένου. Το περιεχόμενο έχει μικρότερη διάρκεια ζωής από ποτέ (αν αποκλείσετε το περιεχόμενο για σκοπούς SEO) — και η ανάγκη για σχετικό και φρέσκο ​​περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή από την οπτική γωνία του καταναλωτή αυξάνεται.

Ήρθε η ώρα να πεις υπέροχες ιστορίες

Δες το ως μια ευκαιρία να πεις όμορφες ιστορίες στο κοινό σου. Συνδύασε το branding με θετικά μηνύματα και ευοίωνες προοπτικές που μπορούν να αλλάξουν την οπτική του κόσμου για την καθημερινότητά αλλά και τη ζωή του γενικότερα. Είτε απευθύνεσαι σε Baby Boomers, Millennials ή Genaration Z, δημιούργησε ιστορίες στα social media που είναι αυθεντικές και έχουν αξία για εσένα και το κοινό σου.

πηγή

 

Previous Article

Personal Branding – Όταν αυτό που πρέπει να πουλήσεις είναι ο εαυτός σου

Next Article

Μυστικά και ψέματα στις σχέσεις – Νέλη Βυζαντιάδου

Related articles