The Mindspark – Emotion Analytics (Γιατί αγοράζουμε;) – Nick Godbehere

Share:

Nick Godbehere – Behavioral Insights Expert, U.K.

www.hitchmarketing.co.uk

 

Τα συναισθήματα επηρεάζουν τις αποφάσεις μας και τις ενέργειες μας – και τις περισσότερες φορές χωρίς να το γνωρίζουμε καλά καλά. Ο Καθηγητής Gerald Zaltman, του Harvard Business School σημειώνει ότι το 95% των αγοραστικών μας αποφάσεων λαμβάνουν χώρα στο υποσυνείδητο. Στο podcast θα ακούσετε γιατί είναι σήμαντικό να κατανοήσετε τα σημασία των συναισθημάτων για την επιχείρηση σας και το brand σας. Γιατί παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο και πάρα πολλά άλλα. Ακούστε στο πλαίσιο και όπου ακούτε podcasts!

 

Previous Article

The Mindspark – Πώς να βάλετε την επιχείρηση σας στον ψηφιακό χάρτη – Αποστόλης Αϊβαλής

Next Article

Η πρόκληση της μονογαμικής σχέσης – Dr. Βαγγέλης Λιότζης

Related articles