Γιάννης Καλογεράκης – Εκπαιδευτής/Εμψυχωτής Στελεχών Επιχειρήσεων
Ιδρυτής, Γεν. Δ/ντής της JMK – Anthropocentric Corporate Training & Development
Η τελευταία έρευνα της Manpower έδειξε ότι μέχρι το 2020 οι Millennials θα αποτελούν το ένα τρίτο του εργατικού δυναμικού παγκοσμίως.
- Millennials: 35%
- Gen X: 35%
- Gen Z: 24%
- Baby Boomers: 6%
Και εδώ το εύρος χρονολογιών γέννησης των γενεών (Να ξέρετε ότι σύμφωνα με άλλους μελετητές, τα όρια παίζουν +- κάποια έτη.):
- Gen Z, iGen ή Centennials: Γεννημένοι 1996 – TBD.
- Millennials ή Gen Y: Γεννημένοι 1977 – 1995.
- Generation X: Γεννημένοι 1965 – 1976.
- Baby Boomers: Γεννημένοι 1946 – 1964.
- Παραδοσιακοί ή Σιωπηλή Γενιά: Γεννημένοι 1945 και πριν
Οι Millennials έχουν γίνει η γενιά με τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από όλες τις προηγούμενες γενιές.
Οι Millenials έχουν όλο τον κόσμο στην παλάμη του χεριού τους και είναι συνέχεια “συνδεδεμένοι”.
Τους ενδιαφέρει ο πλανήτης, είναι ακτιβιστές και δίνουν σημασία στην ηθική μιας εταιρείας.
Είναι η γενιά “/“. Ασχολούνται και βιοπορίζονται από πολλά διαφορετικά επαγγέλματα.
Δουλεύουν ευέλικτα και μπορούν να δημιουργήσουν οι ίδιοι το επάγγελμα τους.
Ρισκάρουν.
Τους ενδιαφέρει το κοινωνικό επιχειρείν.
Τι έχουμε να μάθουμε από αυτούς;
Πώς πρέπει να προσεγγίσουμε τους millenials είτε είναι συνεργάτες μας είτε είναι πελάτες μας
Μελάνα σημεία των millenials.
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των Millennials
Tι κινεί και υποκινεί την καταναλωτική τους συμπεριφορά
Ποια είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέξετε
Ti αποστρέφει τους Millennials
Πώς να εναρμονίσετε την στρατηγική σας