#206 – Η Δύναμη των Millenials – Dr. Γιάννης Καλογεράκης
Γιάννης Καλογεράκης – Εκπαιδευτής/Εμψυχωτής Στελεχών Επιχειρήσεων Ιδρυτής, Γεν. Δ/ντής της JMK – Anthropocentric Corporate Training & Development
Η τελευταία έρευνα της Manpower έδειξε ότι μέχρι το 2020 οι Millennials θα αποτελούν το ένα τρίτο του εργατικού δυναμικού παγκοσμίως.
- Millennials: 35%
- Gen X: 35%
- Gen Z: 24%
- Baby Boomers: 6%
Και εδώ το εύρος χρονολογιών γέννησης των γενεών (Να ξέρετε ότι σύμφωνα με άλλους μελετητές, τα όρια παίζουν +- κάποια έτη):
- Gen Z, iGen ή Centennials: Γεννημένοι 1996 – TBD.
- Millennials ή Gen Y: Γεννημένοι 1977 – 1995.
- Generation X: Γεννημένοι 1965 – 1976.
- Baby Boomers: Γεννημένοι 1946 – 1964.
- Παραδοσιακοί ή Σιωπηλή Γενιά: Γεννημένοι 1945 και πριν
Οι Millennials έχουν γίνει η γενιά με τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από όλες τις προηγούμενες γενιές.
Οι Millenials έχουν όλο τον κόσμο στην παλάμη του χεριού τους και είναι συνέχεια “συνδεδεμένοι”. Τους ενδιαφέρει ο πλανήτης, είναι ακτιβιστές και δίνουν σημασία στην ηθική μιας εταιρείας. Είναι η γενιά “/“. Ασχολούνται και βιοπορίζονται από πολλά διαφορετικά επαγγέλματα. Δουλεύουν ευέλικτα και μπορούν να δημιουργήσουν οι ίδιοι το επάγγελμα τους. Ρισκάρουν. Τους ενδιαφέρει το κοινωνικό επιχειρείν.
- Τι έχουμε να μάθουμε από αυτούς;
- Πώς πρέπει να προσεγγίσουμε τους millenials είτε είναι συνεργάτες μας είτε είναι πελάτες μας;
- Ποια είναι τα μελανά σημεία των millenials;
- Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των Millennials;
- Tι κινεί και υποκινεί την καταναλωτική τους συμπεριφορά;
- Ποια είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέξετε;
- Ti αποστρέφει τους Millennials;
- Πώς να εναρμονίσετε την στρατηγική σας;






