Now Reading
#206 – Η Δύναμη των Millenials – Dr. Γιάννης Καλογεράκης

#206 – Η Δύναμη των Millenials – Dr. Γιάννης Καλογεράκης

Γιάννης Καλογεράκης – Εκπαιδευτής/Εμψυχωτής Στελεχών Επιχειρήσεων Ιδρυτής, Γεν. Δ/ντής της JMK – Anthropocentric Corporate Training & Development 

jmk.gr

Η τελευταία έρευνα της Manpower έδειξε ότι μέχρι το 2020 οι Millennials θα αποτελούν το ένα τρίτο του εργατικού δυναμικού παγκοσμίως. 

  • Millennials: 35%
  • Gen X: 35%
  • Gen Z: 24%
  • Baby Boomers: 6%

Και εδώ το εύρος χρονολογιών γέννησης των γενεών (Να ξέρετε ότι σύμφωνα με άλλους μελετητές, τα όρια παίζουν +- κάποια έτη):

See Also

  • Gen Z, iGen ή Centennials: Γεννημένοι 1996 – TBD.
  • Millennials ή Gen Y: Γεννημένοι 1977 – 1995.
  • Generation X: Γεννημένοι 1965 – 1976.
  • Baby Boomers: Γεννημένοι 1946 – 1964.
  • Παραδοσιακοί ή Σιωπηλή Γενιά: Γεννημένοι 1945 και πριν

Οι Millennials έχουν γίνει η γενιά με τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από όλες τις προηγούμενες γενιές. 

Οι Millenials έχουν όλο τον κόσμο στην παλάμη του χεριού τους και είναι συνέχεια “συνδεδεμένοι”. Τους ενδιαφέρει ο πλανήτης, είναι ακτιβιστές και δίνουν σημασία στην ηθική μιας εταιρείας. Είναι η γενιά “/“. Ασχολούνται και βιοπορίζονται από πολλά διαφορετικά επαγγέλματα. Δουλεύουν ευέλικτα και μπορούν να δημιουργήσουν οι ίδιοι το επάγγελμα τους. Ρισκάρουν. Τους ενδιαφέρει το κοινωνικό επιχειρείν.

  • Τι έχουμε να μάθουμε από αυτούς;
  • Πώς πρέπει να προσεγγίσουμε τους millenials είτε είναι συνεργάτες μας είτε είναι πελάτες μας;
  • Ποια είναι τα μελανά σημεία των millenials;
  • Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των Millennials;
  • Tι κινεί και υποκινεί την καταναλωτική τους συμπεριφορά;
  • Ποια είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέξετε;
  • Ti αποστρέφει τους Millennials;
  • Πώς να εναρμονίσετε την στρατηγική σας;
© 2025 GiatiOxi. All Rights Reserved.