#447 – Πώς Να Κάνετε Τη Μάρκα Σας Cool – Τάσος Βελιάδης
October 5, 2023
Τάσος Βελιάδης – Chief Strategist, Business Unit Director & Partner της Socialab
Listen to “Πώς Να Κάνετε Τη Μάρκα Σας Cool – Τάσος Βελιάδης” on Spreaker.Ο Τάσος Βελιάδης έχει πολυετή εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands, καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της Socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν, όχι μόνο ακουστεί, αλλά και κερδίσει διεθνή προβολή και διακρίσεις.
Show Notes
- Σύμφωνα με έρευνα της YPulse τα κορυφαία cool brands παγκοσμίως για την Generation Z κατά το έτος 2022 είναι τα εξής:
- Nike
- YouTube
- Jordan
- TikTok
- Snapchat
- Cash App
- Kahoot!
- Apple
- Digital Branding: Το ψηφιακό branding αποτελεί συνάρτηση των ενεργειών που πραγματοποιούνται με στόχο την οικοδόμηση μιας μάρκας σε ψηφιακά μέσα. Το marketing επιδιώκει την κάλυψη των αναγκών αυτών μέσω προϊόντων ή υπηρεσιών. Από την άλλη πλευρά, το branding, πηγαίνει πέρα από αυτό: πρόκειται για τη δημιουργία ενός brand που συνδέεται με το ακροατήριό του και φέρει μια σειρά αξιών.
- Ο απόλυτος στόχος κάθε εταιρείας είναι να εμπνεύσει τους καταναλωτές να αγαπήσουν το brand της. Επιπλέον, ανάμεσα στους στόχους της περιλαμβάνεται και το να πετύχει μεγαλύτερο virality, σε οποιοδήποτε μέσο, καθώς και να δώσει αξία στο brand της με καμπάνιες που “ακούγονται” και μοιράζονται.
- Λόγω των ταραγμένων καιρών και συνθηκών που βιώνουμε τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, φαίνεται πως οι καταναλωτές επιθυμούν και τελικά “επιβραβεύουν” τα brands εκείνα που παίρνουν ανοιχτά θέση απέναντι σε ζητήματα που μπορεί να αφορούν γεγονότα της επικαιρότητας, την πολιτική, το περιβάλλον ή κοινωνικά θέματα. Παράλληλα, αντίστοιχη είναι και η στάση τους σε περιπτώσεις όπου τα brands υιοθετούν τέτοιες εταιρικές πολιτικές, που να επιδεικνύουν μία κοινωνική υπευθυνότητα και να αφήνουν, σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, ένα θετικό αποτύπωμα με τη στάση τους. Για παράδειγμα κινήσεις όπως οι καμπάνιες μεγάλων εταιρειών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα υγείας, ισότητας, προστασίας των ζώων ή εξάλειψης της φτώχειας ή κινήσεις όπως το να διαθέτουν ποσά από τα έσοδα τους σε κοινωφελείς σκοπούς, αποτελούν, τελικά, δείκτες που λαμβάνει σοβαρά υπόψη του το κοινό, με αποτέλεσμα να τις πριμοδοτεί και να τις επιλέγει.
Links και αναφορές
Ακολουθήστε τη Δέσποινα Κανάκογλου στα social media:
Instagram @desp1na_k
Twitter @desp1na_k
Ακολουθήστε το GiatiOxi στα social media:
What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0