#229 – Πώς να ολοκληρώνετε τις δουλειές σας – Απόστολος Κρητικός
Απόστολος Κρητικός: Συνιδρυτής Social Mind & CTO, Curator Open Coffee Thessaloniki (www.socialmind.gr)
• [03:01] Δύο λάθη που κάνουμε στην αρχή της καριέρας μας!
• [04:09] Η γνωριμία μου με την διαχείριση χρόνου.
• [06:10] Η μεθοδολογία Getting Things Done του David Allen.
◦ Κατανοώντας και καταγράφοντας αυτά που έχω να κάνω.
◦ Ο κανόνας των 5 λεπτών.
◦ Η οργάνωση της καθημερινότητας.
◦ Η οργάνωση των projects.
◦ Οι τομείς ευθύνης μας (επαγγελματίας, φίλος, μέλος οικογένειας, κ.ο.κ.).
◦ Οι ορίζοντες οργάνωσης (καθημερινότητα, projects, βραχυπρόθεσμα σχέδια:1 με 2 χρόνια, μακροπρόθεσμα σχέδια:3 με 5 χρόνια, στόχοι ζωής).
◦ Τέσσερα κριτήρια προτεραιοποίησης των εργασιών μας.
• [41:15] Το μοντέλο των 3 στόχων την εβδομάδα.
• [47:20] Η οργάνωση του mailbox βοηθάει στην παραγωγικότητα. Η τεχνική Zero Inbox.
• [49:35] Η τεχνική Pomodoro.
• [51:20] Άφησε το κινητό σου σε άλλο δωμάτιο.
• [52:00] Apps καταγραφής του χρόνου σου στο Internet.
• [52:40] Η φιλοσοφία του μετρήσιμου εαυτού (quantified self).
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS